هزينه طراحي سايت فروشگاهي وردپرس چقدر است؟
نوشته شده توسط : pari

طراحي يک وبسايت با وردپرس به دليل سادگي و قابليت تنظيم بالا، به عنوان يکي از انتخاب‌هاي محبوب بين کاربران و کسب‌وکارها شناخته شده است. ما استانداردهاي مختلفي را براي طراحي وب سايت ها در نظر مي گيريم و ايجاد وب سايت را بر اساس استانداردها و اهداف خود سازماندهي مي کنيم. طراحي سايت فروشگاهي با wordpress

 مي‌تواند يکي از بهترين راه‌هاي شروع يک کسب و کار آنلاين باشد. اما هنگام شروع به اين کار، يکي از مسائل مهمي که بايد در نظر داشته باشيد، هزينه طراحي سايت فروشگاهي وردپرس است. 

مهمترين عوامل تأثيرگذار بر هزينه طراحي سايت فروشگاهي

طراحي يک وب‌سايت فروشگاهي با استفاده از سيستم مديريت محتواي وردپرس، به شما امکان مي‌دهد تا به راحتي يک فروشگاه اينترنتي حرفه‌اي راه‌اندازي کنيد. هرچند که هزينه طراحي سايت فروشگاهي با وردپرس به عوامل زيادي بستگي دارد، اما در اينجا ما به برخي از مهمترين عوامل تأثيرگذار بر هزينه طراحي سايت فروشگاهي با وردپرس اشاره خواهيم کرد.

تاثير دامنه و هاست در هزينه طراحي سايت فروشگاهي وردپرس

دامنه و هاست به عنوان دو عامل مهم در زمينه ساخت وبسايت، تاثير زيادي بر روي هزينه طراحي وب سايت دارند. هزينه دامنه يکي از عواملي است که در تعيين هزينه طراحي سايت مؤثر است. هزينه دامنه با توجه به نوع دامنه (مثلاً .com، .ir، .net و غيره) و نام دامنه تعيين مي‌شود. همچنين، اگر دامنه مورد نظر قبلاً خريداري شده باشد، ممکن است براي خريد آن هزينه بيشتري بايد پرداخت شود.

هزينه هاست نيز يکي ديگر از عواملي است که در تعيين هزينه طراحي وب سايت مؤثر است. هاست يک محيط مجازي است که براي نگهداري فايل‌هاي سايت و ارائه آن‌ها به صورت آنلاين استفاده مي‌شود. هزينه هاست با توجه به نوع هاست (مثلاً اشتراکي، مجازي، اختصاصي و غيره)، ميزان فضاي ديسکي، پهناي باند و قابليت پشتيباني مختلف متفاوت است. انتخاب هاست مناسب براي سايت شما نيز تأثير بسزايي در هزينه طراحي سايت دارد.

 

تاثير قالب و افزونه ها بر هزينه طراحي سايت فروشگاهي وردپرس 

افزونه هاي طراحي سايت فروشگاهي وردپرس

قالب و افزونه‌هاي استفاده شده در سايت فروشگاهي با وردپرس، به عنوان دو عامل مؤثر در تعيين هزينه طراحي سايت مطرح هستند. قالب، شکل ظاهري و بخش‌هاي اصلي سايت فروشگاهي را تعيين مي‌کند و افزونه‌ها قابليت‌هاي اضافي را به سايت اضافه مي‌کنند. هزينه قالب و افزونه‌هاي مورد استفاده در سايت فروشگاهي با وردپرس متفاوت است و معمولاً افزونه‌هاي پولي که قابليت‌هاي خاصي دارند، گرانتر از افزونه‌هاي رايگان هستند.

بنابراين، استفاده از قالب و افزونه‌هاي پولي باعث بالا رفتن هزينه طراحي سايت مي‌شود. با اين حال، استفاده از قالب و افزونه‌هاي پولي ممکن است باعث بهبود عملکرد و قابليت‌هاي سايت شود و در نتيجه باعث افزايش فروش و درآمد سايت شود. بنابراين، اين مسئله بايد با توجه به نيازهاي و الزامات سايت و نيازهاي کسب و کار ارزيابي شود.

همچنين، در انتخاب قالب و افزونه‌ها بايد به اين نکته توجه داشت که قالب و افزونه‌هاي انتخاب شده بايد با يکديگر سازگاري داشته باشند و بهينه شده باشند تا به مشکلات عملکردي برخورد نکنيد. انتخاب قالب و افزونه‌هاي با کيفيت و معتبر مي‌تواند به طراحي سايت فروشگاهي با وردپرس کمک کند و همچنين باعث کاهش هزينه‌هاي پشتيباني در آينده شود.

بيشتر بخوانيد:‌ طراحی سايت خدماتی

تاثير ظاهر سايت روي هزينه طراحي سايت 

ظاهر سايت به عنوان يکي از اصلي‌ترين عوامل در ارائه تجربه کاربري مطلوب به کاربران، تاثير بسيار زيادي بر روي هزينه طراحي سايت دارد. در واقع، طراحي سايت با ظاهري حرفه‌اي و جذاب، کاربران را به سمت سايت جذب مي‌کند و به موفقيت کسب و کار کمک مي‌کند. از طرفي، طراحي گرافيکي ضعيف و نامناسب مي‌تواند باعث بروز مشکلاتي مانند افزايش نرخ بازگشت کاربران (bounce rate) و کاهش نرخ تبديل (conversion rate) شود. 

در طراحي وبسايت فروشگاهي، به طور کلي تلاش بر اين است تا ظاهر سايت، ساده و قابل فهم براي کاربر باشد و با هدف ارائه محتواي کارآمد براي کاربر، طراحي شود. اما اگر طراحي گرافيکي به صورت شخصي سازي شده باشد، هزينه طراحي سايت شما بالاتر مي‌رود.

بنابراين، به طور کلي مي‌توان گفت که ظاهر سايت به عنوان يکي از اصلي‌ترين عوامل در تعيين هزينه طراحي سايت فروشگاهي وردپرس داراي تاثير قابل توجهي است.

کيفيت پشتيباني مؤثر بر هزينه طراحي سايت فروشگاهي وردپرس

هزينه پشتيباني مؤثر بر طراحي سايت فروشگاهي

کيفيت پشتيباني يکي از مهمترين عواملي است که در تعيين هزينه طراحي سايت فروشگاهي با وردپرس تأثيرگذار است. پشتيباني به معناي فراهم کردن خدمات پس از فروش به مشتريان است و مي‌تواند در قالب پاسخ به سؤالات فني، ارائه آموزش‌هاي مورد نياز براي مديريت سايت و حل مشکلات و مسائلي که بعد از اجراي سايت ممکن است پيش مي آيد، باشد.

هنگام انتخاب يک شرکت طراحي سايت فروشگاهي با وردپرس، بايد به کيفيت پشتيباني توجه کنيد. شرکت‌هايي که به کيفيت پشتيباني بالا توجه دارند، ممکن است هزينه بيشتري نسبت به شرکت‌هاي ديگر داشته باشند. اما اين هزينه براي شما به دو صورت بازگشتي باشد، اول اينکه با مشکلات کمتري روبرو شده و دوم اينکه در صورت بروز مشکل، با تيم پشتيباني قابل اطمينان و متخصص، مشکل شما به سرعت حل خواهد شد.

از طرفي، شرکت‌هايي که به کيفيت پشتيباني کمتر توجه دارند، هزينه کمتري دارند و ممکن است بتوانند براي شما تعرفه‌هاي مناسبي ارائه دهند. اما در صورت بروز مشکلات، ممکن است مجبور باشيد به صورت مستقيم با توسعه‌دهنده‌ها يا تيم‌هاي پشتيباني بيروني تماس بگيريد که هزينه بيشتري دارد.

در مجموع، کيفيت پشتيباني به عنوان يکي از عوامل مؤثر در تعيين هزينه طراحي سايت فروشگاهي وردپرس، نقش بسيار مهمي در جذب و حفظ مشتريان دارد و به طور کلي براي بهبود تجربه کاربري و افزايش سودآوري وبسايت شما بسيار مهم است.





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 207
|
تعداد امتیازدهندگان : 68
|
مجموع امتیاز : 68
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: